Sunday 3 July 2011

Sesuatu tentang: Watson Malaysia.

Kau tau gah nya Watson yang ada di Kangar tu tapi takde CCTV?

Kau tau hari ni duit aku hilang sebab kecuaian aku kepada Watson?

Kau tau yang aku rasa nak menghadiahkan sebakul carutan kepada kakak cashier Watson yang jaga kaunter semasa peristiwa itu terjadi sebab dia berkata seolah-olah itu salah aku seratus peratus?

Kau tau kenapa aku letak link dekat semua perkataan Watson? Sebab aku tengah marah! ^_^ 

Ya, aku teramat marah sebab benar, itu kecuaian aku yang tidak menyemak baki yang aku terima, tapi aku lagi marah sebab kakak cashier Watson tu seolah-olah ingin menolak kesalahan itu kepada aku.

Aku tak tahulah kalau ayat "Hari tu ada orang cakap macam tu dekat aku, so aku bagi je lah duit dekat dia, lepas tu tengok2 duit aku yang short" yang dikatakan di hadapan pelanggan itu adalah ... well ... boleh diterima. Kan??? Pelanggan kott. Agak-agak lah weiii. Aku customer. Kerja kau tu memang tengok duit. Kau dibayar untuk berkerja dengan duit. kau boleh pulak cakap macam tu depan aku, kan? Pergh, memang kalau ikut baran aku, depan kau aku carut. Tapi tak, aku sabar. Aku carut kau dalam hati je. *okaytaklawak* Ingat lah akak cashier Watson Kangar oi, kalau duit tu dalam minggu depan aku tak dapat balik, halal halal je jadi duit kau yang kau makan jadi darah daging kau, ... Aku ucapkan semoga berjaya lah dalam kerjaya kau di masa hadapan. 

Kau nasib baik sangat-sangat sebab ada rakan sekerja kau yang bagi penerangan dekat aku. Kalau tak ... *lupikirlahsendiriiiii*

Yang aku paling pelik sebenonyelah kan, kedai-kedai yang ada di dalam UiTM Arau ni pon ada CCTV, kedai yang se-gah Watson tiada CCTV? Dahsyattt punye kes!



Kita bako je Watson Kangar sebelah Pizza Hut tu~~~!!! Cis cis, nanti terbakar pulak Pizza Hut tu sekali! tak boleh tak boleh! -,-"

4 comments:

  1. memang lah relax ni. kalau tak relax memang dah kene bako dah kott watson tu. :) tak nampak ke smiley yang saya guna? ^_____^

    ReplyDelete
  2. bako je..aku ade bawak jamung ni..bile nk bako?haha.bako skali pizzahut tu..jimat ckt duit den..haha

    ReplyDelete
  3. no no no. pizza hut ta boleh kene bako. nanti aku kempunan na makan. dah ma mcD pon tadeee. wu wuuu~~~~ hahaha

    ReplyDelete