Sunday 21 August 2011

Sesuatu tentang: Dalaman.

notakepala: ini entri memakihamun manusia. Sekian terima kasih.

Aku takde hal lah bila orang nak bercinta-cinta dekat facebook tu sebenarnya. Tapi aku ada hal lah bila kau bercinta tak hengat dunia lepas tu bila kau bergaduh bagai dengan boypren gelpren kau lepas tu dok makimaki tak hengat dunia. Kau fikir kau cool sangatlah?

PUHLEASE HOKAYH. 

Kalau kau pikir kau cool buat bendebende takde faedah macam tu, aku memang berniat besar nak ambil baldi dan muntahmuntah sebab aku rase kau ni memanglah tak sedar diri.

Lepas tu nak tunjuktunjuk yang boypren gelpren kau jeles lebehlebeh sebab dia sayang kau. Memang kalau dapat dekat aku, aku pang duadua sekaligus. Tolonglah weyh. Kau dok kapelkapel tak hengat dunia, kau hidup gune duit sape je weyh? Duit Pak Mak hang jugak. Jadi tak payahlah nak overover sangat yeee?

Serius. Aku memang takde hal kalau kau nak bermesramanja bagai, tapi kalau kau gaduh, sendiri pikir lah nak cover macam mane sebab aku memang tak hingin nak tau ape jadi dekat rumahtangga korang.

Sekian terima kasih.

notakaki: aku tak suka kau gaduhgaduh lepastu kutukkutuk sebab aku rase kalau orang buat macam tu, takde beza pon dia dengan orang yang dia kutukkutuk tu. Kutukkutuk tapi lepas tu gedik ew ew punye. Oh, aku memang tak paham manusia species merekamereka ini. 

No comments:

Post a Comment